GODZINY     
ROZKŁAD DNIA
6.30 - 8.00

"JAK It may involve sexual attraction to women who are pregnant or appear pregnant, attraction to lactation, or attraction to particular stages of pregnancy such as impregnation or childbirth. They cited the Internet and text messaging as common ways of organising meetings. The first pegging scene appears to have been in the non-pornographic 1970 film Myra Breckinridge, based on the novel hot moms of the same name by Gore Vidal, although it was not explicit. Caro rejected that as being a necessary conclusion, stating that female fatty deposits on the hips improve individual fitness of the female, regardless of sexual selection. Squirt pornography involves women ejaculating. As amateurs in a single segment of a multi-part video, the actresses are typically paid only about 50,000 yen . It can be combined with fellatio and the woman may move her breasts up and down on the penis for an additional stimulation, usually before the man reaches orgasm. This is also the case in many relationships not considering themselves as sadomasochistic; it is considered to be a part of BDSM if it is practiced purposefully. In September 2003 the BBC reported on the new dogging craze. Sloppy seconds is a slang phrase for when a man has sexual intercourse with another person who already has received another man penis in the relevant orifice and is therefore wet or sloppy. Fetish cuckolding can have a wide range of expression, from pillow-talk fantasy between monogamous partners to extreme alternative lifestyles, depending on the couple. Others may also use vibrators and other sexual devices more commonly associated with female masturbation. Bukkake, Gokkun, Omorashi, and tentacle erotica are few uniquely Japanese genres known to western viewers. Fisting involves the insertion of one partner entire hand into a vagina or the anal cavity. Spanking or whipping pornography involves spanking or whipping, generally of the buttocks, with the hand or with other objects such as belts, switches, paddles, brushes, or whips. MIŁO ZNÓW SIĘ SPOTKAĆ"

Schodzenie i przywitanie się dzieci, stwarzanie radosnej atmosfery.

"ANTOSIU I ZOSIU CZY PAMIĘTASZ?"

Praca z dziećmi indywidualna i zespołowa.

"CHCĘ BYĆ SILNY I ZDROWY DLATEGO ĆWICZĘ"

Zestaw ćwiczeń i zabaw ruchowych.

7.45 - 8.00

"PORA MYĆ RĘCE"

Czynności samoobsługowe w łazience przed śniadaniem.

8.00 - 8.30

"A TERAZ COŚ DLA BRZUSZKA" - śniadanie.


8.30 - 9.00

"DBAM O PIĘKNY I ZDROWY UŚMIECH" - mycie zębów.


9.00 - 10.00

"ROZWIJAM SIĘ WSZECHSTRONNIE"

Zajęcia główne - realizacja założeń programowych.

10.00 - 10.30

"LUBIMY SIĘ BAWIĆ" - zabawy dowolne.


10.30 - 10.45

"DBAMY O CZYSTOŚĆ SWOJEJ SALI" - sprzątanie zabawek.


10.45 - 11.15

"ODKRYWAM I POZNAJĘ SWOJE TALENTY" - zajęcia dodatkowe.


11.15 - 11.30

"PORA MYĆ RĘCE" - czynności samoobsługowe w łazience przed obiadem.


11.30 - 12.30

"COŚ NAM W BRZUSZKU BURCZY" - obiad.


12.30 - 14.00

"COŚ DLA UCHA. KTO MA USZY NIECH POSŁUCHA - CHWILA RELAKSU"

Popołudniowy relaks: słuchanie bajek, wierszy, opowiadań, muzyki relaksacyjnej, rysowanie,

zabawy integrujące, ćwiczenia wyrównawcze, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery.

14.00 - 14.30

"MAŁE CO NIECO DLA BRZUSZKA" - podwieczorek.


14.30 - 18.00

"PRZEDSZKOLNE ZNAJOMOŚCI"

Zabawy integracyjne Wiolinek i Półnutek.

"W NASZYCH ULUBIONYCH KĄCIKACH"

Zabawy swobodne, prace porządkowe w kącikach zainteresowań, gry i zabawy stolikowe,
rozmowy
indywidualne z rodzicami (w miarę potrzeb i oczekiwań).

"CZAS DO DOMU. JUTRO ZNÓW SIĘ SPOTKAMY"

Zakończenie dnia, rozchodzenie się dzieci.